När jag blir stor ska jag också bli en gladiator!

God morgon alla pigga och glada!
Själv är jag uppe vad det känns som före tuppen idag. En söndag! Jag som har fullt sjå att ta mig upp ur sägen alla andra dagar, men inte idag inte.. Bäddar ner mig i soffan med täcke & kudd till en film istället, Mysigt det också!

Igår blev en super bra dag i Borlänge i alla fall och jag har äntligen fått mina efterlängtade sängbord. Skit bra blev det!! Så på kvällen blev det pyssel på övervåningen. Flytta runt möbler, blommor, städa o.s.v så nu är det rent och fint på hela övervåningen. Var så skönt att gå upp och lägga sig igår när det var så fint!

Blev ju så klart att kolla på gladiatorena också igår kväll, och shit pomefrittes! Ge mig (vissa) deras kroppar. Endel ser man ju knappt om dom är man eller kvinna. Men det är några som verkligen ser riktigt bra ut. Så i mitt nästa liv eller så ska jag också bli en gladiator.

Nej kolla på Breaking Dawn nu och vänta på att J vaknar.
Ha en skön söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0