Karriärs byte på gång kanske??

Hur lyckas jag med att bilen låser sig själv medans den är igång och jag står utanför och skrapar rutorna?! Sedan kommer man även på att reservnyckeln ligger i bilen. Hur löser man detta utan att krossa en ruta? Jo man bänder upp dörren så man kommer in med en smal stålpinne så man kommer åt elhissen till rutorna. Så tack till grannar för lån av kofot och Maria som kom och hjälpte till. Nu kommer reservnyckeln aldrig mer att ligga i bilen kan jag lova!

Kanske skulle satsa på en karriär inom biltjuvs branchen, haha. Fast 40 min innan man kommer in i bilen kanske är lite för lång tid?

Var i alla fall till Maria efteråt och fick fina naglar.




Tippar med lilaglitter blev det denna gång :) Fint fint! Tack Maria!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag vill oxå ha naglar :P

2012-01-20 @ 15:55:15
Postat av: Ewe

Ja jag har pratat med Maria och hon kunde fixa det :)

2012-01-20 @ 22:37:30
URL: http://ewenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0