Inställda planer

Planen var att jag skulle till Josse ikväll men eftersom jag var kass i magen igår och J är det idag så blir jag hemma istället. Vet inte fall det är något som smittar.. Låg i soffan hela dagen igår, fullt påklädd med både filt och täcke men frös ändå. Var helt säker på att jag skulle få magsjuka men har då klarat mig från det än så länge. Men som sagt är kass i magen. Hoppas ni antecknar denna intressanta information! haha.

Ska kolla klart på Sagan om ringen nu som jag började på med igår kväll/natt. Förlängde versionerna är ju långa så jag somnade ifrån igår, vaknade upp i soffan imorse. Andra halvan, nu kör vi!


Måste ta mig i kragen och läsa ut boken. Har hållt på med den i snart 2 år. Att läsa böcker är inte min starka sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0