Helgen.

Ja nu är det söndag kväll igen. Sitter hemma och slö kollar på E!, var inget bättre på tvn så.. Tidigare idag var vi och hälsade på Rickard och Ki, tittade även in hos Josse och Per en sväng. Myssöndag!

Igår var det fullrulle hela dagen. Började att åka till Frida i Bollnäs för att vara modell för en dag. Kan lova att det blev många skratt och jag har insett att jag aldrig kommer att bli någon supermodell. Haha!
Efter det blev det att åka hem och skynda iväg till jobbet. Kom hem 21.30 och då blev det film med grabbarnagrus och marängsviss. Gött som satan!! En riktig bra lördag får jag säga.

Nu får vi se vad jag ska hitta på spela sims, kolla på film eller ta en promenad? Humm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0