Torsdag!

På grund av strulande internt och tidsbrist har det inte blivit något bloggande på några dagar.. Men nu finns tiden och internet verkar vilja fungera för tillfället så det är bäst jag passar på.

Har fått mycket gjort idag, började med att besöka moster för att fixa till frillan. Sedan åkte jag upp till mor & far för att leka med kameran i det fina vädret, men självklar tog batteriet slut så jag hjälpte mammsen med lite sysslor i stallet istället. Hem och laga mat efter det, och nu har jag precis kommit hem från Maria efter att fått fina faglar igen.

Ska lägga in lite bilder på datorn nu så får se fall det dyker upp någon bild här sen. Men först ska jag ta igen det jag missat på alla bloggar dom här dagarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0