Vit ett tag.

Då var det söndag igen. Skulle ha varit och tränat idag med eftersom det blev fest igår känns det inte som någon jättebra ide att träna. Inte för att jag mår speciellt dåligt eller så men jag känner att kroppen inte riktigt är med på noterna.

Men nu tror jag att det får bli en vit månad, eller kanske till och med tills vi åker till cypern?! Skulle verkligen vara
skönt att vara spiknykter ett tag fram över. Har blivit mycket festande nu och hela sommaren för den delen. Så vi säger till 21/10 ska jag inte dricka nå alkohol, förutom ett gals vin till maten någon gång. Men ska vara helt nykter!

Nu ska jag börja med middagen och senare ska jag ut på en prommis är det tänkt.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0