Nöjd tjej här!

Nu ärtligen har jag fått igång internet. Har försökt fått i gång det sen 11 på förmiddagen och precis innan jag kommer fram till telias kundsuport (från plats 60 i kön till plats 11) så får jag igång skiten. Hade nästan lust att vänt tills jag kom fram bara för att säga att jag fixade det själv. Men jag la på..


Var till gymmet imorse och det gick super. Körde kondition så det blev 1 hel jävla mil på crosstrainern på 48 minuter. Är så grymt nöjd!!!
Var till och med ganska nöjd när jag vakna och kolla mig i spegeln i morse. Magen börjar faktiskt dra ihop sig och jag börjar se resulta från träningen. Det gör mig bara mer peppad till att fortsätta med träningen och att köra hårdare!

Inte nog med att jag just nu är aspepp med träningen så börjar jag på allvar få kontroll på kosten också. Såå skönt!!

Gårdagens mat:

Frukost: Fil med banan, linfrön och solroskärnor
Mellanmål: 3 små plommon
Lunch: Fiberhavregrynsgröt med svartvinbärssylt, linfrön
Mellanmål: 1 äpple
Middag: spaghetti & köttbullar, rivnamorötter
Efter träningen: 1 äpple, 1 banan & 1 glas mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0