Aktiv torsdag!

Började dagen med att jobba 7.30-12.30. Efter det blev det lunch med bästa Anette (som äntligen är hemma från Göteborg en sväng) på Alfta rehab, så jäkla gott!! och som alltid när man är där blir det vegetariskt. Mumma!
När jag kom hem sen ringde jag ett samtal och sen bar det iväg till gymmet för att få ut lite agrissioner och frustrationer.. Att man aldrig kan få lite ur.. 
Men nu efter ett väldigt svettigt och jobbigt pass och med lite mat i magen så känns det lite lättare i alla fall. 

Ska kolla klart på Grey´s nu och sen städa lite innan det blir en prommenad med Linnéa. 



Anette och jag när jag var i Göteborg i juni. :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha vilken smickrande bild på mig! :D men kul hade vi!

2011-09-18 @ 00:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0