Naglar och suring

I förmiddags var jag till Maria och fick naglarna fixade. Är kul att få ha fina naglar ibland, blev så nöjd!


Bild lånad av Marias fb. (hoppas att det går bra Maria?;)

Direkt när jag var klar dår så skjutsa Jonas mig till farmor så följde jag med henne till Timsbo för den årliga surströmmingen.
Nu har jag nyss varit ut på en liten promenad med Henny och väntar på att Jonas kommer hem. Då blir det film, förmodligen 28 dagar senare. Lite nostalgi. Tänk vad man kan komma ihåg vissa filmer och inte andra. Kommer precis ihåg vart och med vem jag såg den filmen för första gången och jag tror inte att jag har sett den efter det heller. Andra filmer kommer man knappt ihåg att man sett, eller med vem. Knepigt.
Jaja, nu svamlar jag bara. Ska frotsätta sticka på mina pulsvärmare nu och vänta på min älskling.

Hoppas ni haft en trevlig helg ni andra också.
                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0