helg update

Det är inte ofta jag har tid att uppdatera bloggen på helgen. Men denna lediga helg har jag faktiskt det. Speciellt när sambon är snäll och lagar maten. ♥

Igår kväll hade jag film mys hemma med mig själv. Hade laddat upp med naturgodis, chips och balerina kladdkaka med mjölk. Och just kakorna hade jag varit sugen på i 2 veckors tid utan att jag fallit för frästelsen. Så igår när jag äntligen slog på stort och köpte mig ett paket och 1,5 l mjölk och verkligen har laddat för att äta upp hela paketet (för det brukar vara så det blir), men tror ni inte att jag får ont i magen efter bara 3 kakor??? Det har nog aldrig hänt förr. Och besviken blev jag. Jag verkligen hade suktat efter det så länge och så får jag ont i magen?! Jag vet, igentligen ska jag ju vara glad att jag inte tvingade i mig hela paketet så jag får väl se det från den ljusa sidan. Sen slapp jag ju få så dåligt samvete idag.
Det svåra kommer bli att hålla sig ifrån kakorna som är kvar nästa vecka.. För jag kan ju inte kasta dom, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0