Fortsatt nöjd

Vägning och mätning stog på chemat i morse och äntligen har det där kilot som jag gick upp under sommaren försvunnit. Så skönt att vara tillbaka igen på första målvikten igen. Nu är det bara dom sista (jävla) 4 kilorna. Men nu ska dom bort!!
Nya måtten då. Dom var också possitiva, speciellt midjemåttet.

Midja: 81,5 cm (-6,5 cm)
Höfter: 101 cm (-2 cm)
Rumpa: 107 cm (-1 cm)
Lår: 100,5 cm runt båda (-2,5)
1,5 cm kvar till mitt mål med midjemåttet. Det tar sig! :)

Idag så skippade jag gymmet och tog en välbehövlig promenad istället med Linnéa. Så det blev en promenad på ca 70 min. Superskönt att gå och prata om en massa i regnet!
Så nu efter en dusch och sen lunch ska jag börja förbereda mig för att åka och jobba kväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0