Dilemma

Ska man vara gald för att någon faktiskt försökt eller har man rätt att vara irriterad på att allt är halvgjort och att man själv måste gå och ta reda på?!?! Det är mitt dilemma så här på onsdags kvällen..

Det är så irritrande att komma hem från jobbet (speciellt efter 11 timmar) och det första man ser är soppåsen på bron. Det är ju faktiskt inte långt till soptunnan och jag vet att det är jag som kommer få gå och slänga den där tillslut. Sen är man kommer in så ligger det dessutom en massa kladd kvar i slasken. Det som borde legat i soppåsen som står på bron.. Sen är diskmaskinen ordentligt i plockan men inte startad. Vad gör den för nytta då, när det är helt tomt i lådor och skåp? Och sen har man även varit in i torktumlaren efter kalsonger, men inte så man kan packa ut den och lägga i den blöta tvätten som är i tvättmaskinen?!

Sånna här saker kan göra mig vansinnig vissa dagar (igentligen värdsliga problem, jag vet!). Men som sagt ska man vara glad eller behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag blir irriterad? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0