1 September.

Första dagen som arbetslös, igen.. Men det har faktiskt varit en bra dag. Började att bli bjuden på frukost av kusinvitamin, jättemysigt och skönt att bara kunna vräka i sig massa god frukost. Det måste göras om! Sen har jag fått en massa städning gjord här hemma så nu är det rent och fint. Blev även premiär träningen för mig och Jenny på gymmet idag och det var skit härligt!!  Var as-peppad innan och det höll i sig och gav verkligen effekt. Imorgonbitti ska vi dit igen.
Nu ikväll har jag och Linnéa kollat på film, Water for elephants. Bra, bra, bra!!

Snart kommer älsklingen hem från jobbet och jag ska ta och krypa ner i sängen. Måste ju vara utvilad imorgon när klockan ringer och det är dax att svettas igen. :)

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0