Helgen är förbi.

Ja då var den här helgen över. En kvar, sen är vi i värmen :)

Fredag var jag väldigt effektiv, frissan, jobba 14-20, träna och sedn blev det fredagsmys med min loverboy. Såg min första star wars film och den var faktiskt bra!


Igår blev det inte många knop på dagen. Lyckades lura med mig Jonas ut på en liten promenad och sen var det bara att förbereda sig för kvällen. Sen blev det fest hela natten. Somna inte förns vid 5 i morse.

Jag, Frida L & Frida H. En riktigt lyckad utekväll!!

Idag har jag mest legat i soffan då jag vakna kl 10. Har varit ganska död! Men var i alla fall med Josse till Ninna på inredningsparty. Men sen har det bara varit soffan igen. Stickat och kollat på McLeods Daughters. En riktigt tjejig serie med den är lite mysig tycker jag.



Nu sitter jag och väntar på att min andra hälft ska komma hem så ska vi kolla på nästa star wars film.
Hoppas alla haft en trevlig helg!
                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0