Jobb!

Fick jobba hela dagen igår och nu ska jag snart i väg och jobba natt. Härligt att det rullar på med jobb! Men det är lite drygt när man adrig vet när man får jobba. Blir så mycket som blir uppskjutet hela tiden. Fast nu blir det natt jobb 3 nätter framöver. Får se hur det går, första gången jag jobbar natt.

Skulle ha varit och simmat med Linnéa ikväll men vi tog en promenad i stället. Man blir ju så trött av att simma så jag ville inte göra något som gör mig ännu tröttare inatt när jag måste vara vaken. Får så lov att bli promenader hela helgen! Har ju bara varit til gymmet en gång den här veckan. Har verkligen inte haft någon motivation och har haft en riktig ätar vecka.. Hoppas det vänder snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0