Inte som jag tänkt

Den här dagen blev inte som jag tänkt mig. Vaknade tidigt helt av mig själv och tänkte passa på att ta en morgonpromenad, men då ringde dom från jobbet så det var bara att ge sig iväg dit. Nu sitter jag i soffan nyss hemkommen efter att ha jobbat 8 timmar. Hade velat ta mig ut på en riktig power walk fast allra helt skulle jag vilja till gymmet.. Men självklart börjar jag nästan känna mig febrig. Har kännt mig små förkyld i snart 3 veckor nu och börjar bli riktigt less på det. Vill ju träna!!! Hur gör ni, tränar ni när ni är lite förkyld eller inte?

Nej ska peta i mig lite fiskgratäng nu sen blir nog bara slappa och en tidig kväll. Ska ju upp och jobba imorgon också. Vill inte bli sjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0