Duktig matte!

Låg och vela i sängen imorse, promenad eller gymmet?! Det blev i alla fall en powerwalk ute i höstsolen tillslut. Får lite dåligt samvete ibland att jag åker på gymmet och min söta lilla hund får sitta inne. För när jag ska jobba orkar jag inte med att både gymma och ta en lång promenad. Men nu har jag lättat på samvetet, först promenaden och nu har jag köpt massa hundgodis när jag var till grangården och köpte hundmat. Jag är världens bästa matte just nu! Ska nog ringa och boka en klipptid åt henne på en gång också. Hon börjar bli hemskt långhårig nu.

Nej, börjar jobba om 40 min så ska äta lite lunch innan jag bär iväg.
 


Gammal bild på Henny & Axel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0