Lång rast!

Hemma på timmar nu men ska snart tillbaks till jobbet igen.. Är så himla trött så jag skulle nog kunna somna bums, men det har jag inte tid med. Ska ut med Henny och så måste jag sen svänga på ica innan jag ska gå tillbaka och köra 5 timmar till. Får se om det blir jobb hela helgen också, verkar lurt i alla fall. Ska i alla fall jobba på söndag vad jag vet just nu. Men jag hoppas på att få en sovmorgon imorgon bitti. Kan inte fatta att jag är så trött.

Ikväll tänker jag överraska mig älskade sambo med toast, levandeljus och det senaste TWD avsnittet som vi längtat hela veckan efter att hinna kolla på. Nu är det bara hoppas att jag orkar hålla mig vaken när jag kommer hem.. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0