Kort eller långt?

Åkte till Alfta rehab och käka lunch med Jenny, sedan blev det Bollnäs och lite oplanerad shopping. Trosor och lite nyss smink blev!Men fick verkligen anstränga mig för att inte bränna för mycket pengar. Måste ju ha mat resten av månaden också, tyvärr! haha. 

Nu när jag kom hem fick  jag sånnt otroligt sug av att klippa av mig håret och riktigt kort också. Men det jag har ju precis lykats spara ut håret igen och är rädd att det ska bli lika som sist att jag vill ha det långt igen om jag klipper det. Tycker jämt att jag håller på så här, när jag har långt vill jag ha kort och tvärt om.

Ungefär den här frissyren är jag sugen på. Skulle jag suttit i frisörstolen nu skulle håret ha rykt, tror jag?!


Håret idag..



Vad tror ni, kort eller långt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0