kass!

Är riktigt kass på att uppdatera just nu, men har helt saknat motivationen att ta mig tid till att blogga dom här dagarna. Synd nog är det inte det ända jag varit kass på heller.. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att ta sig till gymmet och låta bli att äta all skit hela tiden?! Att jag inte kan få tilbaka samma motivation som jag hade för någon månad sedan. Jag vet ju att jag mår mycket bättre och är mycket gladare och piggare då, men ändå vinner röven och jag kommer ingen vart.. Nu måste jag verkligen skärpa mig! Har i alla fall precis kommit in från en 50 min prommis, så nu hoppas jag på att det vänder. Blir jag ledig imorgon på dan ska jag ta mig till gymmet! (håll tummarna åt mig)

Nu räcker det med gnäll för ikväll. Det blir istället mys i soffan med film, ljus och en stoor kopp the.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0