vikt och mått

Vågen väntade imorse och visade -0.7 kg. Räknar inte med förra veckans vikt eftersom jag hade magsjuka då. Nu är det bara 0.3 kg kvar till min första målvikt och det hoppas jag försvinner till nästa vecka! Mätte mig imorse också. Det var över 1 månad sen jag använde måttbandet så det var dax nu tyckte jag.

31/3
Midja: 87 cm
Höfter: 103 cm
Rumpa: 108 cm
Lår: 103 cm (runt båda)

Idag 5/5
Midja: 86 cm
Höfter: 101 cm
Rumpa: 105 cm
Lår: 102 cm (runt båda)

Det har minskats några cm. Men det är minst 6 cm kvar runt midjan eftersom man ska ha ett midjemått på max 80 cm för att vara hälsosam och inte ha massa farligt bukfet. Det vill jag inte ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0