Nöjd tjej här!

Skippade tvn när jag kom hem nu ikväll. Bytte istället om till träningskläder och begav mig till Beck med Henny för en liten joggingtur (2,7 km). Första biten ångrade jag mig.. Det började skymma, Henny bajsade hela tiden, mjölksyra direkt och tuttarna gjorde ont när dom guppa. MEN efter ett tag så gick allt över och det kändes som jag kunde jogga i evigheter. Så jag tog mig lätt runt spåret, plus att jag fortsatte nästan hela vägen hem. Så det blev nog i alla fall 3 km och det är jag tok nöjd med!!

Vi har alltid fått springa den här vändan på idrotten när man gick i skolan och jag har aldrig orkat runt hela, men idag släppte det! Om det inte börjat bli mörkt så hade jag nog kunnat jogga två varv till och med. Nu längtar jag tills nästa gång när jag ska ut och jag är jättetaggad för 5an i kygelvallen!! Måste bara få med mig någon dit, vågar inte vara där uppe själv med tanke på alla djur i skogen..

Och på tal om det, så om någon människa sett/hört mig ikväll måste dom undra vad tusan jag höll på med. I skogspartiet som man ska igenom på beck så försökte jag stöna mellodier i takt med mina andetag. Man har ju hört så mycket att det går varg där, så jag blev lite skraj ett tag (jag som inte brukar bry mig speciellt annars) och orkade inte tralla på någon melodi. Så det fick bli någon form av stönande, haha. Måste ha låtit helknäppt!
Men jag är nöjd ändå!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0