Lunch

Dax för lunch snart. Blir rester från igår, orientaliskfärsgryta med ris. Mumma!!

Joggingrundan gick bra igår, joggade nästan hela 5 km. Det vara bara i några av mördarbackarna som benen svek och jag lära gå upp för dom. Ska försöka ta mig till kygel i alla fall en dag till den här veckan och så funderar jag på att en tur på beck också, förmodligen imorgon efter jobbet.

Idag började jag med frukost bestående av tinade björnbär, jordgubbar och blåbär blandat med kesella och müsli (hemmagjord så klart). Sen gick jag efter ån med Henny med mina shapeups på fötterna. Helt underbart väder var det också! Åt några morotsstavar när jag kom hem och nu är det som sagt tid för lunch.

Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja dom var jättesköna :)

Vad duktig du verkar med maten då. Jag borde också skärpa mej lite med det :P

2011-05-18 @ 19:19:13
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0