Jaa!!!

Idag är jag glad! Vågen visade imorse 74.9, alltså är jag under min första målvikt :) Helt underbart!! Så på ca 3 månader har jag gått ner 5 kg och det är jag nöjd med. Nu är det bara att hålla tummarna att det tar ca 3 månader att nå målvikten också. Fast jag har en känsla av att det kommer ta lite längre tid, men då får det göra det! Jag är glad ändå och tycker faktiskt själv att jag ser skillnad. Ska nog ta lite mått nästa torsdag och se fall det är någon skillnad.

Har gjort om lite i mitt "tränings" schema. Blev vilodag idag istället för på söndag. Fast jag har hållt igång hela dagen ändå. Jobbat till 16.45, klippt gräs och lagt golv i växthuset. Nu gäller det bara att jag verkligen tar mig i kragen i helgen så jag kommer ut och förbränner lite.

Måndag: Jogga - check
Tisdag: Powerwalk promenad - check
Onsdag: Powerwalk promenad - check
Torsdag: Jogga vila - check
Fredag: Jogga
Lördag: Powerwalk jogga
Söndag: Vila powerwalk



Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-05-27 @ 12:49:17
Postat av: Jenny

Oj då...råka visst skicka en tom kommentar :P Det jag skulle skriva var Grattis Evelina...fortsätt kämpa på =) Kraaaam

2011-05-27 @ 12:50:33
URL: http://jennajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0