Ibland är det svårt att vara positiv..

Tänk vad det inte blir som man tänkt sig ibland. Och tänk om det bara kunde vända någon gång. All stress och oro gör att man bli alldeles passiv här hemma, man bara går och väntar. Håller andan så fort Js telefon ringer. Men som sagt, någon gång lär det ju vända! (tänk positivt, var positiv!)

Ihelgen annars så hade jag och mamma en mor och dotterdag i Bollnäs igår. köpte en massa fina blommor som ska planteras bara det bli bra väder. Sen har jag väl mest bara varit ensam hemma inte gjort mycket alls.
Har varit upp till mamma och pappa en sväng och firat morsdag idag.
Nu sitter jag och väntar på att snart åka och jobba några timmar. Känner inte alls för att jobba ikväll igentligen. Men det är bara bita ihop, vet ju att tiden går fort bara jag kommer dit.

Hoppas ni andra haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0