Vad är det för dag idag?

Torsdag idag, fast jag tycker det känns som fredag. Blir helt vilsen på dagar ibland, speciellt när man är ledig mitt i veckan och ska jobba helgen då blir det helt snurrigt i mitt huvud.

Bestämde mig i morse att torsdagar blir min vägningsdag. Vägde mig när jag klev upp och den visade ca -1 kg. Vägde mig aldrig riktigt när jag började, men jag vet på ett ungefär vad jag vägde. Så jag är nöjd hittills :) 

Har avverkat morgonpromenaden och precis druckit min smoothie. Blev samma som tidigare men slängde även i ett ägg. Göttigt! Ska fixa en massa här hemma nu och om en stund kommer Elina och dricker lite kaffe. Senare i eftermiddag blir det jobb.


Mina små älsklingar Axel och Henny. Axel var bara kattunge där och är så liten och söt.

/Ewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0