Bilder säger mer än tusen ord, eller vad är det man säger?

Bjuder på två bilder när jag nästan var som störst, blev nog ännu lite större innan det var färdigt. Hemskt att se hur magen stog rakt ut, ser ju gravid ut.. Tuttarna är alldeles hängiga och ansiktet var alldeles runt och pluffsigt. Usch! Men det är bra att se, blir motiverad att gå ner ännu mer. För även fast jag bara gått ner några kilon så känner jag min inte alls lika pluffsig och rund.



Underbara Jenny får offra sig och vara med på en bild.

Ni får ursäkta att bilderna inte är dom bästa men det är faktiskt dom första bilderna som jag fixat i photoshop. Men det var riktigt roligt när jag kom underfund med hur man gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0