Slut

Har inte hunnit speciellt långt på min lista idag så imorgon lär det bli fullt upp.
Det största jag gjort idag är att jag lärt mig äta havregrynsgröt. Jag har aldrig tyckt om det eller kunnat äta det, har verkligen försökt. Men idag efter att jag fått tips av Jenny så har jag hittat ett sätt då det faktiskt blev ganska gott. Man ska inte ha nå mjölk i tallriken!! Tack Jenny!

Det här har jag ätit idag:
1 smoothie, havregrynsgröt, 1 glas mjölk, köttgryta och ris, 2 ägg, 1/2 glas proviva, kaffe och vatten.

Har precis kollat på Greys Anatomy och nu blir det tvn en stund till innan det blir sängen.

God natt!
/Ewe

Kommentarer
Postat av: Anette

Duktig du verkar vara med maten :) det går sådär för mig.. Men jag kämpar på!

2011-03-17 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0