Jobb.

Ja då sitter jag här igen. Synd att man jobbat idag och inte han gå när det var så himla fint väder. Hoppas på lika fint väder imorgon!
Sen jag kom hem har jag varit ut med Henny, veckohandlat, lagat mat och satt igång en masikn tvätt. Nu sitter jag bara i soffan och kollar på tv samtidigt som jag uppdaterar här.

Tror att jag börjar blir förkyld faktiskt. Känner mig lite tjock i halsen och täpt i näsan. Är nog lika bra att jag börjar ta expeditox så jag kanske slipper bli sjuk, igen.

Jag måste ju säga grattis till Jenny som blivit inlasad från och med april. Är så glad för din skull gumman!! Nu är det bara vänta på min tur.

Nu ska jag ut på en promenad med Josse och sen blir det väl slapp i soffan resten av kvällen.

/ Ewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0