Torsdag = vägning

Vägde mig imorse och hade gått ner 1,6 kg på 1 vecka. Stolt! Skönt att man får resultat då blir man ju mer motiverad, men jag vet också att det är lättare att bli av med dom första kilonen och att det sen kommer krävas mera av mig för att gå ner lika mycket. Det är oftast då jag brukat tappa motivationen förut, men så ska det inte bli den här gången! Fast jag tycker att jag varit riktigt duktig dom här 2 veckorna som jag hållit på nu. Började på 79 kg nångting och idag vägde jag 77,2!! Så nu är det bara fortsätta att hålla i, bara 2 kg kvar till första målvikten!
Jag har kännt den här veckan att jag börjar bli grymt sugen på godis och fika, men det är väl bara att stå ut ett tag till så lär väl suget försvinna. Det gjorde ju det med läsken så. Har inte druckit läsk på säkert 2 månader snart och jag känner inget sug efter det heller, sött och blaskit bara.

Fick mitt första nummer av iform idag, men jag har inte gjort något alls från listan idag.. Så jag tänker belöna mig själv senare när jag är klar att bara sitta och njuta av tidnignen och en smoothie. Låter som en bra idé så nu är det bara att sätta fart!



(bild från google.se)


/ Ewe


Kommentarer
Postat av: Elin

Häärligt, duktig du är!! Härligt å gå ner i vikt:) De ska jag allt göra sen oxå :D

2011-03-19 @ 01:23:53
URL: http://elinwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0