Tjejmys!

Det har jag hemma nu, bara jag och Henny! Gubben är ute på galej och Axel fick gå ut när jag kom hem från jobbet. Sitter i soffan och bara myser med tända ljus på hela nedervångingen, måste ju stödja earth hour. Tur att datorn går på batteri. Bara timmen är slut ska jag nog kolla på någon film på projektorn.

Hur som helst..
Gick in på ica på vägen hem för jag trodde att jag var sugen på lite godis och tänkte unna mig det för det var så längesedan jag åt det. Men när jag stog framför hyllorna så var jag inte nå sugen och visste inte alls vad jag skulle köpa. Självklart gick jag inte där i från utan lära ju köpa med godis i alla fall och nu har jag ätit upp allt ihop på ca 15 minuter. Why, why, WHY? Bara onödigt, jag tyckte inte än att det var gott. Men ändå lära jag trycka i mig allt bara för att liksom. Usch!! Imorgon blir det andra bullar och jag tänker inte äta godis igen förns jag verkligen är sugen på det.
Känner mig hur fet som helst nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0