Tack!!

Måste tacka Elina som fixat så jag fått en super fiin blogg. Jag är helt kass på sånnt, tack så jättemycket!

I eftermiddag har jag varit på ljusparty hos Anna och blivit några hundralappar fattigare.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ut på en promenad eller om jag ska spara och ladda tills i morgonbitti.. Eller så kan jag ju gå båda gångerna, så får det bli! Var ju dum och åt kebabrulle till lunch och jag började må så illa efter den och gör det fortfarande. Så en promenad sitter nog fint det. :)

/Evelina

Kommentarer
Postat av: elin

Nu hittade jag in hit :) Ljuspartyn är farliga å gå på, de finns ju så mycke fint :) Kram

2011-03-06 @ 23:06:38
URL: http://elinwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0