Sliten

Känner mig hemskt trött och sliten, skulle bara vilja lägga mig och sova. Är helt tom i huvudet och i blicken. Känns som järnan varit på off läge hela dagen, mer än vanligt alltså.
Första gången efter J börjat jobba kvällar som jag verkligen saknar honom. Vill att klockan ska bli 23.00 så han slutar. Tror inte att de jag kommer orka mig ut på en promenad idag, men jag får väl ta ut min vilodag i dag då.
Just nu känner jag inte för att jobba imorgon, men men. Känns ännu tyngre att jag ska jobba helgen också, hade ställt in mig på att vara ledig den här helgen. Men jag måste ju ta jobb när jag får. Skulle verkligen ha behövt en ledig helg, får väl hoppas att jag kanske blir det nästa helg istället. Måste i alla fall ta ledigt några dagar från praktiken i början av nästa vecka.

Behöver ledighet, längtar till oktober och Cypern nu!!

Kommentarer
Postat av: Lisa K

Uscha vet hur det känns, en annan känner sig rätt sliten,trött och less med :S Men vad underbart att få åka utomlands, blir riktigt avundsjuk! Så härligt att ha något kul att se fram emot :)

2011-03-31 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0