Skatt

Har precis kollat hur mycket skatt jag kommer få tillbaka vid midsommar och jag kommer få några tusenlappar i alla fall. Skönt! Det är lite tråkigt att jag redan nu vet att så fort pengarna sitter på kontot så kommer dom försvinna igen.. Men det är ändå skönt att veta att jag inte behöver betala tillbaka något.

Blev ingen promenad igår, var världens pms-monster igår kväll. Är den tiden på månaden igen.. Satt i soffan och proppade i mig vittbröd som jag inte ätit på evigheter, men gott var det. Bättre att äta bröd än att stoppa i sig massa godis så. Ikväll blir det antingen promenad eller simning, vet inte vad än.
Vet i alla fall att jag måste ta på min strumpor och bege mig till praktiken nu.

Ha en bra dag!
/ Ewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0