minus

Har vaknat vid 7 hela veckan och trott att det är dax att kliva upp, måste vara tidsomställningen som spökar fortfarande.
Verkar i alla fall bli ledig i helgen och det känns hur skönt som helst. Ska bara njuta och mysa med J! På lördag ska vi nog till Bollnäs och kolla efter bil och så ska vi grilla. Men det är det enda som vi har planerat i helgen också hur skönt som helst, inte ha en massa måsten.

Vågen visade -0.7 imorse, då har jag i alla fall gått ner det jag gick upp förra veckan. Men sen vet jag ju att det är så mycket som spelar in hur mycket man väger just den dan. Hur mycket man ätit och druckit dagen innan, om musklerna är spänd och svullna m.m. m.m. Men jag tycker att det håller motivationen uppe om jag väger mig en gång i veckan. Och så ser man ändå lite om man kanske borde ändra något till nästa vecka. Men får se sen om när jag hållit på längre så kanske jag inte känner behovet av att väga mig så ofta.
(Lite svar på din kommentar Maria :)

Mätte mig också den här gången. Jag vet inte riktigt vad som är bra mått men jag vet att mina var för stora:
Midja: 87 cm
Mage: 103 cm
Rumpa: 108 cm
Lår: 103 cm (runt båda)

Så nu är det bara fortsätta med mätningen, men det kommer nog inte bli 1 gång i veckan. Blir nog mer när jag känner för det. Men nu har jag något att jämföra med.

Ha en bra dag!
/Ewe

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja!! Du är jätte duktig tycker jag :) det är bara att kämpa på. Men du är redan så fin också !

2011-03-31 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0