Måndag

Snart är måndagen slut och jag får gå och sova.

Kom hem från simhallen för en liten stund sedan. Jag simmade i 25 min medans J solade, ombytta roller här hemma. haha. Så idag blev det simning istället för promenad och det var riktigt skönt. Kände inte för en promenad efter en heldag på praktiken idag. Men imorgon blir det väl att jag ska ut, lillvovven måste ju också motioneras.

Nu sitter jag och slappar i soffan. Kollar på Familjen annorlunda och snart blir det premiär för svenska En unge i minuten som jag tänkt se. Ska nog ta och skala mig en morot att knapra på, kanske blir två till och med ;)


/Ewe

Kommentarer
Postat av: Markvanessa

I really enjoyed my visit. A great site

2012-08-22 @ 16:58:39
URL: http://markvanessa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0