Ledig dag.

Ja nu blir det ett evigt tjat om promenader som jag aldrig kommer iväg på. Haha.
Kom aldrig ut på någon riktig powerwalk igår. Dom frågade på praktiken om jag ville följa med och hjälpa till på trädgårdsföreningens årsmöte, och självklart är man snäll och ställer upp på det. Så jag kom hem vid 21 igår kväll, trött och slut i benen efter att stått och gått hela dan. Men jag fick med mig J ut på en liten 20 minuters mjukis runda som tur var, annars hade inte jag kommit ut om inte han hade föjt med. Så är lite nöjd över det i alla fall.

Idag är jag ledig eftersom jag ska jobba i morgonkväll och i helgen. Så på förmiddagen åkte jag och Linnéa längdskidor, blev nog ca 4-5 km och inte en ända vurpa. Duktigt! Henny fick följa med hon också och springa av sig lite. Jag ser så väl vad lycklig hon är när hon får springa lös och göra lite som hon vill. Sen har jag inte hunnit med så mycket, druckit kaffe och ätit lunch bara. Men nu ska jag ta och fixa lite här hemma innan min älskling kommer hem från jobbet.

/Ewe

Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Varsågooood :) Men du måste gå in på din design och sen in på kodmallar och leta upp där det står "yada yada yada" och skriva en liten presentation om dig själv där ;)

2011-03-09 @ 18:40:18
URL: http://karinelinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elina Eriksson

Nu jävlar blev det kommentarer om vart annat ;) haha. Vad gör du imorgon? Jobbar delad tur ja, så är ledig mellan 12.00 och typ 16.00 så om du inte har nåt bättre för dig så kan jag komma och hinka kaffe ;P

2011-03-09 @ 18:44:42
URL: http://karinelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0