Gods of the arena

Sitter och dricker min morgonsmoothie som det blev lite för mycket juice i idag. Ska gå till praktiken om en liten stund.
Somnade vid 22 igår kväll så imorse vakna jag strax efter 7 pigg som en mört före klockan och allt. Så då passade jag på att ta en morgonpromis, bara en 20 minuters men i alla fall. Solen sken så härligt och det var nårga minusgrader, helt prefekt väder! Skönt för Henny också att hon fick  komma ut ordentlingt slipper matte ha dåligt samvete när hon går.

Ikväll blir det nog lite mys med mannen min. Ska kolla på den nya "mellansäsongen" av Spartacus (gods of the arena) som verkar vara bra, har bara kollat på 1 avsnitt hittills. Ikväll hinner vi säkert se alla eftersom det bara är 6 avsnitt. Hoppas på att det är lika bra som första säsongen. Sen är det bara att längtas efter att den riktigta säsong 2 kommer. Han som spelar Spartacus fick canser efter 1an så dom släppte lite andra avsnitt i mellan.
Jag kan rekomendera serien i alla fall. Den är ganska rå, mycket blod och naket.


(Bild från google)

Hoppas ni får en fin och solig dag!
/ Ewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0