Första dagen.

Ja vad ska jag säga, det här blir väl första dagen på mitt nya liv.. Undrar hur många gånger man har tänkt och sagt så igentligen?
Nu tänker jag i alla fall försöka blogga lite för att motivera och peppa mig själv. För hoppningsvis så kommar jag nu fortsätta att hålla igång. Måste få bort dessa kilon alltså. Min målvikt är 70 kg! Mitt delmål är att är att komma ner till 75 kg. Nu är det bara att sätta igång med powewalks och snart blir det joggingrundor också. Sen har jag just köpt ett par Shape-Ups som jag håller på att vänja mig vid inomhus än så länge. Men bara det blir lite mera bart på backen kommer dom användas flitigt.
Det svåraste kommer att bli maten, eller ja, allt gott. Men det är väl det som är mitt största problem, jag kan verkligen inte låta bli att äta godis, fika och allt annat mummsigt det finns. Saknar helt karaktär när det kommer till sånnt. Jag måste hitta nå alternativ, något som är riktigt gott men som inte är lika onyttigt som allt annat.
Är det någon som har något bra tips?

Det var mitt första inlägg, nu är det bara att få in rutiner på allt.
Ha en bra söndag!

/Evelina

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad roligt att du bloggar igen! :) jag har också bestämt mig nu, vi får peppa varandra tycker jag! :)

2011-03-06 @ 20:07:38
URL: http://arentweallrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0