Blir inte alltid som man planerar

Är allmänt less och trött idag.. Har jobbat idag och igår kväll. Var även ute och fiskade igår på förmiddagen, så jag känner mig lagomt sliten nu. Och i fredagskväll när jag hade planer på att ha en liten myskväll så gick bilen sönder när J var ute och körde så då blev det en massa strul med det. Är alldeles tung i huvudet nu och skulle helst vilja gå och sova en stund. Men så blir det inte.
Om en liten stund blir det pizza med Maria och Tony. Sen kommer Josse och Percy också hit så blir det nog lite spel och sen solsidan. Skönt att koppla bort tankarna och bara ha kul med trevlig folk :)

Förutom pizzan som kommer åka i nu i kväll så har jag skött mig bra med maten den här veckan tycker jag. 
Nu är det bara att ladda upp för nästa veckas jobb, mat och motionering. Ska gå minst lika bra som denna vecka!

/Ewe

Kommentarer
Postat av: Jenny Olsson

Men du fick ha en liiiten myskväll med mig ist på fredagen ;) Inte så illa det heller :D Haha

2011-03-13 @ 19:45:25
URL: http://jennajo.blogg.se/
Postat av: Jenny Olsson

Oj...glömde skriva det...jag har iaf länkat till din blogg från min...om det är okej???

2011-03-13 @ 19:46:08
URL: http://jennajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0