gott och blandat.

Hitter och kronglar med att fixa musik till ipoden. Tycker inte att sånt här är nå kul.. Kan ju inte lyssna på sporify hela vägen heller, då dör ju mobilen. Bäst att jag anstränger mig lite till. Åker ju för tusan imorgon :)

Var iväg och kollade på syster som sluta 9an idag och hon var så fin!! Tänk att hon börjar gymnasiet till hösten, nu har jag inte några små syskon längre. Nog för att hon varit längre än mig i flera år och har inte känts speciellt liten på länge. Fast hon är ju fortfarande bara 15.
Oj vad jag svamlar idag.

Åker som sagt till Göteborg imorgonbitti. Buss till falun först och sedan blir det buss från falun till gtb. Blir en ca 12 timmart lång resa om allt går som det ska.

Lunch nu, sen ska jag åka med mamma till gamelfarmors hus och plocka ur lite saker eftersom hon flyttat till lägenhet.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0