Slö söndag

och studentfirande.

Det är vad denna dag har bestått av. Har precis kommit hem från mammi och pappi efter att ha firat "lille"bror som tog studenten i fredags. Grattis till honom! :)

Kollade på Aladdin på förmiddagen. Älskar alla gamla disney filmer som man kollade på när man var liten. Väntar en beställning från ginza som innehåller några fler, plus att det kommer några blu-ray filmer också. J har ju nyss köpt en PS3a så nu kan vi verkligen få BRA kvalite på duken här hemma. Kommer väl bli några biokvällar hemma i soffan antar jag. Mest läntar jag efter Sagan om ringen trilogin i blu-ray som också fick komma med i beställningen.





Det är denna jag väntar på :)


Nu sitter jag och velar fall jag ska ta en promenad eller läsa i boken..
Det lutar åt bok ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0