Ledig hela dagen!

Nu har jag suttit ute i solen sedan 10.30. Först kom mamma en sväng och sedan Jenny. Är så trevligt att ha sällskap när man sitter ute, annars har jag inte tålamod till det.
Men nu är det dax att fixa lite mat och så kändes det som att det var lika bra att slänga in ett inlägg utifall att det blir åska senare (då åker alla kablar ur och inga elektriska saker används här hemma). Känns som det i luften och molnen som kommer in är inte heller så fina. Men jag hoppas att det inte bli någon åska, J jobbar kväll så jag blir ensamhemma hela kvällen och jag tycker inte att det är speciellt mysigt att vara ensam när det åskar. Men men, tror inte att jag kommer ha sådan tur faktiskt.

Nej mat nu innan jag dör av hunger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0