kräm al kräm

Håller på att koka rabarberkräm för fulla muggar.

Blev som vanligt (nu förtiden) sugen på nå sött ikväll och när jag var ute med Henny så såg jag våra stora rabarber och fick en snilleblixt. Känns lite nyttigare med hemmagjort kräm än popcorn, mackor eller nå annat joll. Och gött ska det bli! Väntar bara på att den ska svalna nu :)




Förstår inte att jag har blivit så godis sugen igen.. Efter förra helgen har det varit helt kört. Kan bero på att jag köpte en stoor godispåse på fredagen som jag käka av hela helgen och vips är socketbegäret tillbaka. Usch och fy. Nu är det bara att börja avvänja sig igen, det gick ju så himla bra tidigare..

Men jag tror att jag har börjat slappna av eftersom jag faktiskt har gått ner i vikt och att jag märker skillnad. Fast jag är ju inte vid slutmålet än! Det är ju en bit kvar och börjar jag på som jag har gjorde den senaste veckan dröjer det inte länge förns jag är tillbaka där jag började, igen! Det är bara att fortsätta kämpa och ha siktet inställt på målet!!


Ska avnjuta krämen nu i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0