Äggmackor & kaffe

Sitter i skrivande stund ute på altan och äter frukost, 2 äggmackor med kaffe + ett glas treo. Ibland måste man ha nå annat än keso/kesella med bär som har varit min stadiga frukost i flera veckor snart.

Skulle ut på en powerwalk imorse men icke.. Fick så ont i benhinnan på en gång, blir så less! Vågen stod på pulssidan idag så jag var faktiskt laddad för en pw som istället fick bli en 20 min lugn pormenad. Jag får helt enkelt göra ett nytt försök ikväll (med andra skor på fötterna)  och se fall det får bättre då.

Tog nya mått också imorse.

Midja: 83 cm (-4 cm)
Höfter: 101 cm (-2 cm)
Rumpa: 105 cm (-3 cm)
Lår (runt båda): 100 cm (-3 cm)

Ganska nöjd faktiskt, 3 cm kvar tills midjemåttet blir ett hälsosamt mått och det är väl det jag skitar på i första hand. Hoppas jag lyckas ta det till nästa mätning om ca 1 månad.


Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Hade jag haft bil så hade jag gjort det, för här försvann minsann solen! :(

2011-06-09 @ 21:16:48
URL: http://karinelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0