1 Juni

Första juni idag och nu tycker jag att sommaren ska komma igång på riktigt. Vill ju kunna vara ute i solen, dricka kaffe på nya uteplatsen och pyssla i trädgården. Istället bara blåser det och regnar om vart annat, blä!
Just nu känns allt blä och jag längtar bort, vill göra nå riktigt roligt. Men imorgon åker i alla fall jag och Josse till Valob för lite shopping och sen om ca 2 veckor åker jag ner till Göteborg, hälsar på Anette och har skoj. Längtar, längtar, längtar! 

Annars började den här dagen ganska lika som gårdagen. Frukost och sen 1 timmes promenad. Tidig lunch som fick bli 2 mackor med keso, rostbiff och inlagdgurka på. Nu sitter jag och funderar fall jag ska gå ut och klippa gräsmattan medans det inte regnar.



Ja så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0