Pedikyr & Julklappar

Första december idag, 24 dagar kvar till jul! Är det inte mysigt så säg?!

Var till Borlänge och kupolen idag med Jenny så nu är så gott som alla julklappar inköpta. Skönt att vara klar i god tid! När vi gick runt där och kände oss lagomt trött i fötterna så hitta vi en mysig dropp in salong och vi unnade oss en varsin pedikyr behandling. Såå härligt att bli ompysslad så där, att få fötterna badade, skrubbade och masserade. Sedan få tånaglarna klippta och målade. Det är verkligen vardagslyx som borde göras oftare, nu är fötterna så mjuka och fina! Synd bara att det är kalt ute och man måste ha strumpor på.



Jenny får fötterna badade! :)

Just det, presenten jag fick igår var helt perfekt!! Men mer om det får ni veta imorgon, för nu ska jag rasta vovven innan jag ska krypa ner i sängen brevid min sovande sambo. Det tar på krafterna att springa i affärer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0