Fest med apotekarens

Jajemen, visst kan man ha kul fast man sitter och dricker julmust på en fest. Det har jag bevisat för mig själv ikväll. Ibörjan blev jag väldigt på att ta något glas vin, men efter en stund var det bara skönt. Samtidigt så började dom andra bli lite väl rund under fötterna så då var det dax att gå hem. En annan ska ju upp och jobba imorgon, 11 timmar dessutom.. Så nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa till kojs. Tar med mig datorn upp så jag kan somna till en film eller nå. Får lite svårt att sova när jag vet att min underbara sambo (som förresten överraska med 3 röda rosor idag) kommer komma hem i ett mindre underbart skick om några timmar.

Nej nu är jag trött, svamlar och stavar säkert helt galet.
Natti natti på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0