ursäkta..

Jag får ursäkta för dålig uppdatering, men jag har jobbar så mycket den här veckan så jag har kanppt hunnit med något känns det som. Men här kommer ett inlägg med lite allt möjligt.

Ska jobba ikväll med, men det var hur skönt som helst med sovmorgon. Det behövdes verkligen! Fast jag somnade nog vad 23.00 igår och vaknade därför strax efter 8 i morse, helt utvilad. Har inte somnat så tidigt på hela sommaren tror jag och igår när jag kunde vara vaken var jag aptrött och halvsov på soffan redan kl 22.

vägde mig i alla fall den här veckan och jag hade bara gått upp 1 kilo på dom här veckorna som jag inte rört mig nå och bara ätit massa skit. Så det känns faktiskt bra! Men jag hoppas på att nå min slutliga målvikt till 21 oktober. Det skulle vara helt underbart! Heja heja mig!!!! Måste börja peppa mig lite, har inte funnit den rätta motivationen än och den beövs just nu om jag ska hinna..

Motivations tips tas gärna emot :)

Nej ska nog åka till sopstationen och slänga lite skräp nu. Om jag kan luta med mig min kära sambo förstås.
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0