Trött..

Har jobbat långtur idag så nu är jag väldigt trött.. Är trött på att hela tiden ha ont någonstans i kroppen.. Är trött på att man alltid ska ställa till det...

Har både smörjt ryggen och stretchat (stavning?). Men ska trottsa värken och ta en promenad med Linnea och hon är snäll att tar med sin spikmatta som jag ska pröva. Hoppas det hjälper, har ju hört att dom ska vara bra.

Annars har det varit skönt att jobba nu några dagar, få lite att annat att tänka på. Men känns lite jobbigt med en 6 dagars vecka när jag har så ont i ryggen. Men allt blir nog bra i slut ändan!

Nej ska försöka ta mig upp ur soffan och diska lite innan det bli promenad.
Osammanhängade och tråkigt men men.. Behövde skriva av mig lite!

Ska lägga in bilder sen jag och J var till Orsa Björnpark i helgen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0